FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Zamówienia realizowane są w ciągu 1 dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia. Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, otrzymasz wiadomość e-mail. Po opuszczeniu naszego magazynu przez Twoje zamówienie, dostawa przesyłki zajmuje 1-3 dni robocze - w zależności od wybranego sposobu dostawy.

Tak, możesz dokonać przelewu na poniższe dane:

Tak, możesz dokonać przelewu tradycyjnego na poniższe dane:

The Cakes sp. z o.o.

ul. Trakt Lubelski 135

04-790 Warszawa

nr konta: 69 1050 1025 1000 0090 3063 0074 (ING Bank Śląski O. w Warszawie )

W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia.

The Cakes sp.z o.o.

ul. Trakt Lubelski 135

04-790 Warszawa

nr konta: 69 1050 1025 1000 0090 3063 0074 (ING Bank Śląski O. w Warszawie)

W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia.

Rabaty udzielane są do zamówień za min. 500 zł. Przed zakupem prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Stałe rabaty są przyznawane indywidualne w zależności od wartości zamówień i częstotliwości ich składania w ostatnim roku.

Niestety nie. W tym punkcie nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej ani nie ma możliwości odbioru zamówień internetowych.

Brak potwierdzenia najczęściej jest spowodowany błędem w podanym adresie e-mail lub automatycznym przeniesieniem wiadomości do spamu.

Zamówienie będzie zrealizowane, jeśli jest widoczne w historii zamówień (Moje konto -> Historia i szczegóły zamówień). Jeśli nie jest widoczne, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Aby zapewnić dostawę zamówień w nienaruszonym stanie, niektóre produkty ze względu na swoją masę lub gabaryt nie mają dostępnych wszystkich opcji wysyłki.

Niestety aktualnie nie prowadzimy wysyłki zagranicznej naszych produktów.

Naszym priorytetem jest zrealizowanie Twojego zamówienia jak najszybciej. Czas pomiędzy złożeniem zamówienia a jego przygotowaniem do wysyłki jest bardzo krótki. Abyś mógł możliwie szybko cieszyć się zakupionymi produktami, zazwyczaj wysyłamy je tego samego dnia.

Dokonywanie zmian w złożonym i realizowanym już zamówienia opóźnia realizację nie tylko tego konkretnego zamówienia, ale także zamówień innych Klientów. Dlatego po potwierdzeniu zakupu edycja zamówienia w jakimkolwiek zakresie nie jest możliwa.

Tak, na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT.

Dane do faktury należy podać podczas składania zamówienia, w polu "Dane do faktury VAT".

Aktualny status zamówienia możesz sprawdzić w menu Moje konto -> Historia i szczegóły zamówień.

Aby odstąpić od umowy zakupu należy wypełnić formularz zwrotu i odesłać go razem z produktem oraz dowodem zakupu na adres:

The Cakes

ul. Trakt Lubelski 135

04-790 Warszawa

 

Zwrot pieniędzy zostanie wykonany w ciągu 14 dni na podane w formularzu konto.

Wszystkie nieprawidłowości i uwagi dotyczące zrealizowanych zamówień prosimy przesyłać na adres e-mail: reklamacje@thecakes.pl.