Reklamacje i zwroty
Najważniejsze jest dla nas Państwa zadowolenie z zakupu, dlatego też w przypadku potrzeby skorzystania z odstąpienia od umowy lub zgłoszenia reklamacji, prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.
Dowód zakupu (faktura VAT), na podstawie którego weryfikowane są odstąpienie od umowy oraz reklamacje, otrzymują Państwo na adres e-mail, z którego zostało złożone zamówienie. W przypadku braku dowodu zakupu, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Odstąpienie od umowy
Jeżeli artykuł nie spełnił Państwa oczekiwań, istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Prosimy o zwrot artykułów wraz z otrzymanym dowodem zakupu oraz pisemnym odstąpieniem od umowy.
W odstąpieniu od umowy prosimy określić w jaki sposób i kiedy dokonali Państwo zakupu oraz podać numer rachunku bankowego, na który zostanie wykonany zwrot wartości zwracanych produktów. Zwrot nastąpi w terminie do 14 dni za pośrednictwem przelewu. Wszystkie przygotowane dokumenty należy odesłać wraz z artykułami (w jednej paczce).
Zwrotu należy dokonać na poniższy adres:
The Cakes sp z o.o.
ul. Trakt Lubelski 135
04-790 Warszawa.
Reklamacje
1. Niezgodności w zamówieniu
W przypadku braku towaru lub pomyłki w liczbie sztuk lub rodzaju artykułu prosimy o kontakt pod adresem: [email protected]. W wysłanej wiadomości e-mail prosimy o podanie numeru zamówienia oraz o krótki opis zauważonej niezgodności.
2. Uszkodzenie towaru w transporcie
Firma realizująca dostawę odbierając paczkę z naszego magazynu poświadcza, że przesyłka jest w dobrym stanie oraz, że jest nieuszkodzona. Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki podczas odbioru, zarówno jeżeli dostawa jest realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, firmy InPost, jak i do wybranego kiosku RUCH. W razie wystąpienia uszkodzeń mechanicznych należy koniecznie spisać protokół szkody i przesłać jego skan lub zdjęcie na adres [email protected] wraz ze zdjęciami otrzymanego kartonu i uszkodzonego towaru. Na podstawie przygotowanego protokołu szkody oraz przesłanych zdjęć, jako nadawcy przesyłki, będziemy mogli zgłosić reklamację firmie doręczającej. Rzetelne przygotowanie protokołu szkody to jedyna forma przyjęcia reklamacji uszkodzeń transportowych towaru. Pamiętaj, że jako kupujący masz prawo do dokładnego sprawdzenia zawartości przesyłki przy odbiorze paczki. Jeżeli dostawę realizuje kurier, jego obowiązkiem jest poczekać (do 10 minut). W przypadku odbioru uszkodzonej paczki z Paczkomatu należy wyjąć przesyłkę, wybrać na monitorze dotykowym opcję „mam uwagi”, a następnie umieścić uszkodzoną paczkę ponownie w Paczkomacie. Jeżeli przesyłka została już odebrana z Paczkomatu protokół szkody należy wypełnić w najbliższym oddziale InPost. Obowiązek wypełnienie protokołu szkody po wyjęciu paczki z Paczkomatu spoczywa na odbiorcy. Jeśli wysyłka była realizowana do Kiosku RUCH, protokół szkody należy wypełnić ze sprzedawcą. Brak wypełnionego przy odbiorze paczki protokołu szkody może skutkować odrzuceniem zgłoszenia reklamacji uszkodzenia/ubytku w transporcie. W przypadku braku tego dokumentu uznaje się, że odbiorca odebrał towar bez zastrzeżeń. Uszkodzony towar i opakowanie należy przechować do czasu rozpatrzenia reklamacji.
3. Reklamacja z tytułu gwarancji
Artykuły, które posiadamy w sprzedaży objęte są zazwyczaj 12-miesięczną gwarancją, chyba, że w opisie artykułu widnieje inna informacja. W przypadku zgłoszenia reklamacji wady produkcyjnej towaru prosimy o przesłanie reklamacji wraz z dowodem zakupu oraz pisemną reklamacją.
Reklamację należy wysłać na adres:
The Cakes sp z o.o.
ul. Trakt Lubelski 135
04-790 Warszawa.
W przygotowanym zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy określić w jaki sposób i kiedy dokonali Państwo zakupu, opisać wadę artykułu oraz podać numer rachunku bankowego, na który zostanie zwrócona wartość podlegających reklamacji produktów. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni. Czas ten może ulec wydłużeniu, jeżeli reklamacja zostanie przesłana bezpośrednio do producenta. O tym fakcie zostaną Państwo poinformowani. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, towar zostanie wymieniony na nowy, wolny od wad. W przypadku braku takiej możliwości, dokonamy zwrotu wartości reklamowanego towaru. Ewentualny zwrot nastąpi w terminie do 14 dni przelewem na wskazany rachunek bankowy. Koszt odesłania reklamowanego artykułu do sprzedawcy pokrywa kupujący.
Pliki do pobrania: